Oto jestem z kolejnym postem, znanym
również jako podsumowanie miesiąca. Czyli wszystkie recenzje, przeczytane
książki i inne ciekawe rzeczy, które pojawiły się na blogu, w jednym poście. A
oto lista. Od dołu:
·
Sekret Julii – książka dużo lepsza od swojej
poprzedniczki. Autorka pozytywnie mnie zaskoczyła. Do tego jest niesamowicie
przesiąknięta emocjami. Największym minusem jest niezdecydowanie Julii. Nie może
wybrać, kogo kocha bardziej. Coś okropnego!
Ocena: 7/10
·
Niebo istnieje… Naprawdę! – łzawa historyjka o Coltonie Burpo –
czteroletnim chłopcu, który odwiedził niebo podczas operacji. Uwielbiam ją jest
napisana prostym językiem, a do tego opowiada o czymś cudownym. Jestem nią
zachwycona.
Ocena: 10/10
·
Dar Julii – kolejna część lepsza od
poprzedniej. Trochę przypomina „Kosogłosa”. Julia wreszcie bierze się w garść i
kończy trylogię w wielkim stylu. Czytając tą ostatnią część byłam pod ogromnym
wrażeniem.
Ocena: 8/10
·
Rozdroża – oto jest jedna z najlepszych książek
jakie w ogóle czytałam. Powalająca, niesamowicie życiowa, a jednocześnie tak
nierealna. Uwielbiam dzieła Younga. Są niezwykłe, niesamowite, niecodzienne,
nieszablonowe. Mam nadzieję, że w moje ręce trafi kolejna jego książka ;)
Ocena: 9/10
·
Julia. Trzy tajemnice – i kolejna książka Tahereh Mafi. Znowu
lepsza od poprzednich. Jak ona to robi? Nie mam pojęcia. Kocham historię Aarona
<3 A dziennik Julii jest epicki. To kopalnia cytatów. Najgorsza była
historia Adama, ponieważ już ją znamy i przez to była nudna :(
Ocena: 8/10
·
Spisek przeciwko Całunowi – napisany trudnym, naukowym językiem. No
ale czy dało się inaczej? Nie wiem. Mówi o Całunie Turyńskim od strony
naukowej, więc jest zdecydowanie tylko dla osób zainteresowanych tematem.
Ocena: 5/10
·
Księżniczka – to był e-book, więc nie ma zdjęcia ^^
Książka bardzo ciekawa, jak na swój gatunek i epokę, w której wszystko się
dzieje. Naprawdę mi się podobała i zachęcam (zwłaszcza dziewczyny) do
poczytania. Do tego pokazuje standardy życiowe ludzi na różnym poziomie
społecznym i można się z niej nauczyć wielu rzeczy ;)
Ocena: 7/10
·
Chór zapomnianych głosów – nadszedł czas również na ten ideał. Science
fiction, jakiego się nie spodziewacie. Niesamowita książka pełna emocji,
lekkiej zgrozy, humoru i oczywiście kolejna wizja przyszłości. I tą książką Mróz
podbił moje serce, jednocześnie trafiając na listę moich ulubionych autorów.
Ocena: 10/10
Został również przeprowadzony konkurs. Jeśli nie widzieliście wyników, to
zapraszam tutaj.
Wprowadziłam również dwie nowe serie „Klasyczny Piątek” oraz „Archiwum X”
A jak u Was wyglądał sierpień? Podzielcie
się ze mną w komentarzu ;)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz