środa, 2 września 2015

Sierpniowe podsumowanie miesiaca

 

            Oto jestem z kolejnym postem, znanym również jako podsumowanie miesiąca. Czyli wszystkie recenzje, przeczytane książki i inne ciekawe rzeczy, które pojawiły się na blogu, w jednym poście. A oto lista. Od dołu:
·        Sekret Julii – książka dużo lepsza od swojej poprzedniczki. Autorka pozytywnie mnie zaskoczyła. Do tego jest niesamowicie przesiąknięta emocjami. Największym minusem jest niezdecydowanie Julii. Nie może wybrać, kogo kocha bardziej. Coś okropnego!
Ocena: 7/10
·        Niebo istnieje… Naprawdę! – łzawa historyjka o Coltonie Burpo – czteroletnim chłopcu, który odwiedził niebo podczas operacji. Uwielbiam ją jest napisana prostym językiem, a do tego opowiada o czymś cudownym. Jestem nią zachwycona.
Ocena: 10/10
·        Dar Julii – kolejna część lepsza od poprzedniej. Trochę przypomina „Kosogłosa”. Julia wreszcie bierze się w garść i kończy trylogię w wielkim stylu. Czytając tą ostatnią część byłam pod ogromnym wrażeniem.
Ocena: 8/10
·        Rozdroża – oto jest jedna z najlepszych książek jakie w ogóle czytałam. Powalająca, niesamowicie życiowa, a jednocześnie tak nierealna. Uwielbiam dzieła Younga. Są niezwykłe, niesamowite, niecodzienne, nieszablonowe. Mam nadzieję, że w moje ręce trafi kolejna jego książka ;)
Ocena: 9/10
·        Julia. Trzy tajemnice – i kolejna książka Tahereh Mafi. Znowu lepsza od poprzednich. Jak ona to robi? Nie mam pojęcia. Kocham historię Aarona <3 A dziennik Julii jest epicki. To kopalnia cytatów. Najgorsza była historia Adama, ponieważ już ją znamy i przez to była nudna  :(
Ocena: 8/10
·        Spisek przeciwko Całunowi – napisany trudnym, naukowym językiem. No ale czy dało się inaczej? Nie wiem. Mówi o Całunie Turyńskim od strony naukowej, więc jest zdecydowanie tylko dla osób zainteresowanych tematem.
Ocena: 5/10
·        Księżniczka – to był e-book, więc nie ma zdjęcia ^^ Książka bardzo ciekawa, jak na swój gatunek i epokę, w której wszystko się dzieje. Naprawdę mi się podobała i zachęcam (zwłaszcza dziewczyny) do poczytania. Do tego pokazuje standardy życiowe ludzi na różnym poziomie społecznym i można się z niej nauczyć wielu rzeczy ;)
Ocena: 7/10
·        Chór zapomnianych głosów – nadszedł czas również na ten ideał. Science fiction, jakiego się nie spodziewacie. Niesamowita książka pełna emocji, lekkiej zgrozy, humoru i oczywiście kolejna wizja przyszłości. I tą książką Mróz podbił moje serce, jednocześnie trafiając na listę moich ulubionych autorów.
Ocena: 10/10
Został również przeprowadzony konkurs. Jeśli nie widzieliście wyników, to zapraszam tutaj.
Wprowadziłam również dwie nowe serie „Klasyczny Piątek” oraz „Archiwum X”

A jak u Was wyglądał sierpień? Podzielcie się ze mną w komentarzu ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz