wtorek, 13 października 2015

,,Fangirl" Rainbow Rowell (e-book)

 


Autor: Rainbow Rowell
Tytuł: Fangirl
Seria: -
Tom: -
Wydawnictwo: Otwarte
Liczba stron: 380
Wersja papierowa: tak
Cena: 25, 99
Ocena: 9/10


„ - A może to nie wiatr – powiedziała Cath – tylko tak właśnie się dzieje, gdy czas nagle przyspiesza?”

Muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem. Zupełnie nie tego się spodziewałam. Chyba zostanę fangirl „Fangirl” :D
            Książka opowiada historię Cath, która wraz ze swoją siostrą Wren, właśnie zaczyna studia. Główna bohaterka jest wielką fanką książek o Simonie Snow i pisze fanfiction z Simonem i Bazem w roli głównej. Dziewczyna rozpoczyna wyścig z czasem, aby skończyć swoje opowiadanie, zanim zostanie wydana ostatnia część opowieści o jej ulubionym bohaterze. Nie jest to oczywiście jedyny wątek. Pojawiają się również miłość i problemy rodzinne. Jednak przez całą książkę przewijają się ciągle dwa pytania. Czy Cath zdąży skończyć „Rób swoje, Simonie”? I czy w końcu pogodzi się z Wren?
            Nigdy nie sądziłam, że kiedyś trafię na książkę, która będzie mnie opisywać. Nie mogę się pozbyć uczucia, że Cath jest bardzo do mnie podobna. 95% jej cech mogę przypisać sobie ( z tego też powodu nie będę ich wypisywać, bo to prawie wszystkie xD).
            Fabuła niesamowicie mnie zauroczyła. Na początku myślałam, że będzie to jakiś denny gniot, a tu proszę! Taka niespodzianka. Uwielbiam Cath. A jeśli chodzi o męską postać to, oczywiście, Levi. No bo – kto go nie kocha?  Ponadto powieść przepełniona jest humorem i za to (między innymi) ją uwielbiam.
            Do stylu autorki też nie mam się co przyczepić. W ogóle to chciałabym przeczytać „Rób swoje, Simonie”. Cudo <3
            Jedna tylko rzecz strasznie mnie denerwowała i zastanawiam się skąd się to wzięło, a mianowicie cała masa literówek. Czy wersja papierowa też była pod tym względem taka makabryczna? Czy to tylko na e-booku? Koniecznie dajcie mi znać!

Hue hue oto powracam do Was z recenzją cudnej książki, mam nadzieję, że zostawicie po sobie jakiś ślad :* Przypominam o ankiecie (po prawej stronie) i zapraszam na facebooka i twittera, a także na snapchata (podany na facebooku). Do piątku kochani! ~Thalia

4 komentarze:

  1. Kurczę ja bym bardzo chciała przeczytać ta książkę, ale nie mam jak na razie zdobyć, bo w bibliotece nie ma a kasy nie mam chwilowo na książki i przykro :(
    Ale w każdym bądź razie muszę ją przeczytać jestem ciekawa.
    Pozdrawiam ♥
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Do you need free Facebook Likes?
    Did you know you can get them ON AUTO-PILOT & TOTALLY FOR FREE by using You Like Hits?

    OdpowiedzUsuń
  3. If you want your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (even if they're dating somebody else now) you need to watch this video
    right away...

    (VIDEO) Text Your Ex Back?

    OdpowiedzUsuń