poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Nowości na mojej półce #1

Jak każdy porządny książkoholik, także i ja muszę od czasu do czasu uzupełnić moją domową biblioteczkę o nowe tytuły. Ponieważ, pomimo pękających w szwach półek, powoli zaczęło brakować mi nieprzeczytanych książek, udało mi się namówić mojego tatusia (którego z tego miejsca bardzo serdecznie pozdrawiam, gdyż istnieje spora szansa, na to że będzie to czytał) na zakup nowych. Właśnie dzisiaj do mnie dotarły i ciesząc się jak głupia, poniżej prezentuję Wam moje najnowsze zdobycze.
 


Od góry: 
1. James Dashner ,,Lek na śmierć" 
2. Tahereh Mafi ,,Dar Julii" 
3. Tahereh Mafi ,,Julia. Trzy tajemnice" 
4. Tahereh Mafi ,,Dotyk Julii" 
Książki te obiecują mi kilka wspaniałych dni i niesamowite emocje, niezapomniane godziny. Mam nadzieję, że dotrzymają tej obietnicy. 

W komentarzu podzielcie się ze mną opiniami o tych książkach (tylko błagam, bez spoilerów). Czy i na Waszych półkach pojawiło się w ostatnim czasie coś nowego? ~Thalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz