środa, 10 czerwca 2015

Nowości na mojej półce #2



W moim przypadku sprawdza się zasada ,,kupuję więcej, niż czytam". Oto przed Wami dowód na potwierdzenie tej tezy. Jeszcze nawet nie zaczęłam czytać poprzednich ,,nowości", a na mojej półce już pojawiły się kolejne. Przedstawiam Państwu moje najmłodsze dzieciaczki:
1. ,,Sekret Julii" autorstwa Tahereh Mafi
2. ,,Próby ognia" napisane przez Jamesa Dashnera
3. oraz najbardziej przeze mnie wyczekiwana ,,Czerwona królowa" Victorii Aveyard
Co sądzicie na temat tych książek? Polecacie? Nie?

Przy okazji chciałam Was bardzo przeprosić za tak długą nieobecność. Wracam na bloga już od przyszłego tygodnia z nową, ogromną dawką pozytywnej energii i zapałem do czytania i opowiadania o moich wrażeniach. Do następnego! ~ Thalia
Facebook
Twitter

Ahhhh....! Zapomniałabym. Dla osób, które jeszcze nie wiedzą - od niedawna można do mnie napisać również na asku, więc jeśli macie jakieś pytania to zapraszam ---> Ask.fm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz