wtorek, 9 lutego 2016

,,Moje zycie bez ciebie" Anna Wysocka - Kalkowska (e-book)



Autor: Anna Wysocka – Kalkowska
Tytuł: Moje życie bez ciebie
Wydawnictwo: Psychoskok
Liczba stron: 202
Ocena: 9/10

„Moje życie bez ciebie” autorstwa Anny Wysockiej - Kalkowskiej opowiada historię 30-sto letniej Agaty, której mąż ginie w wypadku. Kobieta musi sobie poradzić z samotnością, jaka dopadła ją po śmierci Tomasza i depresją. W tych zmaganiach stara się jej pomóc Wiki, siostra zmarłego mężczyzny. Życie Agaty powoli zaczyna nabierać sensu, gdy ta poznaje Annę. Starsza pani postanawia zabrać młodą dziewczynę na długie wakacje do Pogódek. Czy Agata zdoła odzyskać szczęście?
Jestem oczarowana światem, który stworzyła autorka. Udało jej się odtworzyć klimat Pogódek, a nawet chyba dodać im jeszcze więcej smaczku. Różnorodność barw, zapachów, postaci i niesamowita symbolika są zniewalające. Bardzo ciekawą rzeczą są ogrody, które odgrywają niezmiernie ważną rolę w książce.
Cała historia również skonstruowana jest w ciekawy sposób. Na początku nieco nudnawa i sprawiająca wrażenie przewidywalnej, akcja staje się zaskakująca, interesująca i niebanalna. Rozbudowana i pełna zwrotów akcji, a do tego niosąca za sobą wielką mądrość wciąga bez reszty.
Książkę czyta się bardzo przyjemnie, autorka bardzo płynnie „skacze” po różnych wątkach i problemach postaci. Bohaterowie są bardzo wyraziści, a ich osobowości rozbudowane.

Ta książka ma w sobie coś magicznego, oddziałującego na człowieka. Czytając ją miałam wrażenie, że trafiłam do zupełnie innego świata. Gdy Agata wyjechała w końcu do Pogódek, to pomyślałam, że w takim miejscu mnie jeszcze nie było. I że muszę poszukać więcej książek pani Anny! :) 

*Za książkę dziękuję wydawnictwu Psychoskok*

1 komentarz: