sobota, 27 grudnia 2014

,,Chata" William Paul Young


 
Autor: William Paul Young
Tytuł: Chata
Wydawnictwo: Nowa Proza
Liczba stron: 278
Okładka: twarda
    


           W moje ręce trafiła ostatnio książka Chata. Słyszałam o niej bardzo dużo pozytywnych opinii, ale nie wiedziałam do końca o czym jest i dlaczego wzbudza takie zainteresowanie. Teraz już wiem.
                Jest to opowieść o tragedii, która spotkała Macka, ale nie tylko. Książka opowiada również, a może przede wszystkim, o relacji człowieka z Bogiem. Pokazuje Go jednak w zupełnie inny sposób niż możemy się spodziewać. Ta powieść odpowiada na wiele pytań, np. dlaczego Bóg pozwala na zło i cierpienie.
                Książka jest wspaniale napisana. Zabawna i wzruszająca jednocześnie. Nie da się jej przeczytać bez emocji, a te są naprawdę niesamowite. Jest bardzo zaskakująca. Nie ma mowy o tym, żeby domyślić się czegokolwiek. Do tego niezwykle wciągająca. Wszystkie niezwykłe efekty i uczucia toważyszące czytaniu, potęgują się jeszcze bardziej, gdy do samego początku wiemy, że ty wszystko działo się naprawdę. Nie jest to zmyślona opowieść, ale relacja. Autor opisuje zdarzenia z życia swojego przyjaciela.
 Mogę śmiało powiedzieć, że jest to najlepsza książka, którą przeczytałam w tym roku (albo i nawet w życiu), która na badzo długo pozostanie w mojej pamięci i chyba najwięcej zmieniła w moim życiu. To jest jedna z tych opowieści, po których człowiek staje się inny, lepszy. Po tej książce, chyba mało która lektura mnie zadowoli. Na pewno sięgnę po inne książki tego autora, z nadzieją, że znajdę w nich równie niesamowite historie, napisane w ten sam chwytający za serce sposób.

Dajcie znać jak przeżyliście tą książke i w których momentach się rozkleiliście ;) Zapraszam na facebooka [KLIK] i twittera [KLIK]! ~Thalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz