wtorek, 30 grudnia 2014

Podsumowanie 2014 roku

     Koniec roku zbliża się wielkimi krokami, tak więc czas na podsumowanie. Książki najlepsze, najgorsze no i oczywiście liczby. Jednak zanim przejdę do podsumowania, chciałabym złożyć Wam życzenia noworoczne. Tak więc kochani, życzę Wam dużo radości, uśmiech, wielu wspaniałych książek, piszącym weny i aby nadchodzący rok był, pod każdym względem, lepszy.
     Tadam! A teraz podsumowanie. Tak więc z tego co naliczyłam, to w bieżącym roku przeczytałam 19 książek. Zaledwie 3 z nich (15%) zostały napisane przez polskich autorów. Recenzji opublikowałam niestety tylko 10 (jak wiecie, a może nie, tego bloga prowadzę ledwie od czerwca :c). Ebooków i audiobooków nie mam, gdyż nie jestem ich zwolenniczką. Przybyło mi 11 książek. Z kolei 7 nie udało mi się w tym roku przeczytać (pójdą na konto następnego). Konkursów niestety nie było, ale mam nadzieję nadrobić to w przyszłym roku. A teraz ocena książek:

  • Najgorsza książka: W tym roku zdecydowanie była to Duma i uprzedzenie. Wiem, że są ludzie, którym się to podoba, ale ja zdecydowanie tego nie trawię. Dokończyłam ją tylko po to, aby powiedzieć z czystym sumieniam, że mi się nie podoba. Czytałam pod przymusem. 
  • Najlepsza książka: Szczerze, trudno mi wskazać najlepszą. Nie wiem jak to jest, ale w większości trafiają mi się naprawdę dobre książki, Jednak jeśli mam wskazać jakiś tytuł, to myślę, że jest to Chata lub Wyścig śmierci
     Podsumowując, zdecydowanie nie jest to mój najlepszy rok, wręcz jeden z najgorszych. Powodów takiego stanu rzeczy jest kilka, ale nie będę się usprawiedliwiać. Na koniec jeszcze raz życzę i sobie i Wam, aby 2015 był lepszym rokiem niż ten mijający. Mam także nadzieję, że w przyszłym roku również ze mną będziecie. Do zobaczenia w przyszłym roku! ~Thalia


A jak u Was wyglądał ten rok? Przeczytaliście coś, co utkwiło Wam w pamięci? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz