sobota, 10 stycznia 2015

Pomagajmy chorym dzieciom i osobom starszym!



    Jak pewnie już się zorientowaliście, ten wpis będzie dotyczył Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Od pewnego czasu, po internecie, krążą bardzo.... negatywne opinie na temat tej akcji (i fundacji). Chciałam napisać, że nie wierzę w te wszystkie ,,przekręty", o których ostatnio się tyle słyszy. Niewielu jest już ludzi, którzy robią coś dobrego i wkładają w to całe swoje serce, a pan Jurek Owsiak zdecydowanie do nich należy. Jest wiele dowodów na to, że robią wiele dobrego i nie mornują pieniędzy, które są im powieżane.
   Wraz z moją rodziną od zawsze wspieraliśmy, wspieramy i będziemy wspierać WOŚP. Pieniądze z tegorocznego Wielkiego Finału przeznaczone zostaną dla oddziałów pediatrycznych, onkologicznych, a także dla ludzi starszych. Myślę, że warto wesprzeć ten szczytny cel, warto pomagać. Sama przez trzy lata byłam wolontariuszką i widziałam uśmiech na twarzach potrzebujących dzieci. Chyba każdy wolontariusz wie, co mam na myśli. Dlatego bardzo gorąco proszę wszystkich, którzy będą mogli, o wsparcie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
   Na koniec chciałam jeszcze tylko wspomnieć o tegorocznych barwach akcji. Jak widzicie jest to tęcza. Od dzisiaj tęcza nie będzie mi się kojażyła z równością, homoseksualistami i paradami gejów. Od dzisiaj będą to dla mnie kolory nadziei, WOŚP-u, oraz radości i pomagania innym. Tak więc zapraszam Was do wzięca udziału w Wielkim Finale Orkiestry Świątecznej Pomocy <3

#wosp #wosp2015 #pomagam #wspieramwosp

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz