środa, 5 sierpnia 2015

Liebster Blog Award



Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po przyjęciu LBA należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. Obowiązkiem jest też wklejenie znaku LBA do wpisu. 

1 Która książka posiada twoim zdaniem najpiękniejszą okładkę? 
Hm.. Przez moją ,,książkową karierę" przeszło wiele książek i wiele okładek. W różnych momentach mojego życia podobały mi się różne okładki, lecz w tej chwili za najpiękniejszą uważam okładkę ,,Czerwonej Królowej". Zakochałam się, gdy tylko pierwszy raz ją zobaczyłam. 

2  Jaki jest twój/twoja ulubiony gatunek literacki? 
Zdecydowanie fantasy. 

3 Wolisz e-booki, czy tradycyjne książki? 
Tradycyjne, chociaż powoli ( z wygody) przenoszę się na e-booki. Mimo wszystko zawsze będę kochać wersję papierową. Jestem z tych osób, które uwielbiają zapach świeżo upieczonej książeczki. 

4 Ile książek posiadasz? 
Nie licząc tych, które są moich rodziców, jednak stoją u mnie, to 110. 

5 Jaką książę mi polecasz? 
O matko. Całe mnóstwo tego. Jednak książkę, którą (jak na razie) uważam za idealną jest ,,Chata". 

6  Bohater książkowy, którego najmniej lubisz? 
Thomas z ,,Więźnia Labiryntu". 

7 Co wolisz film, czy serial oparty na książce? 
Serial 

8 Jaki jest twój ulubiony film? 
Chyba ,,Jestem numerem cztery" 

9 Czym się zajmujesz w wolnym czasie ? (oprócz czytania) 
Gram na gitarze. 

10 Określ siebie jednym słowem (jeśli to możliwe) 
Haha, genialne. Chyba: świr :) 

11 Wolisz kawę czy herbatę? 
Zdecydowanie Herbatę. 


Za nominację dziękuję Zaczytanej Karolinie z http://zaczytanakarolcia.blogspot.com/ 

Nikogo na razie nie nominuję, ponieważ nie czytam aż tylu blogów. Może w przyszłości kogoś nominuję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz